.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیسی در انتخابات1400 شرکت نمی‌کند
زیباکلام درباره احتمال حضور مجدد سید ابراهیم رئیسی در کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری هم گفت: «آقای رئیسی در انتخابات1400 شرکت نمی‌کند».

نامه: صادق زیباکلام، تحلیل گر مسائل سیاسی در پاسخ به این پرسش نامه نیوز که اگر اصلاح‌طلبان نتوانند جایگاه خود را احیاء کنند، سرنوشت انتخابات ریاست‌جمهوری1400 چه خواهد شد، اظهار کرد: «مجلس یازدهم در اختیار اصولگرایان تندرو است؛ تردید نکنید که رئیس‌جمهور بعدی هم از همین جنس خواهد بود. پیش‌بینی من است که اصولگرایان می‌خواهند بازهم احمدی‌نژاد را به میدان بیاورند و او را برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌کنند؛ هرچند باید دید که شورای نگهبان او را تأیید می‌کند یا خیر».


زیباکلام درباره احتمال حضور مجدد سید ابراهیم رئیسی در کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری هم گفت: «آقای رئیسی در انتخابات1400 شرکت نمی‌کند».


وی در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان میانه‌رو بر نامزدی محمدجواد ظریف حساب بازکرده‌اند یا خیر و آیا اصلا او می‌تواند مردم را پای صندوق رأی بیارود یا نه، توضیح داد: «مطلقا ظریف به میدان نمی‌آید و اصلاح‌طلبان هم نمی‌توانند بگویند ظریف نامزد ماست زیرا او هیچ‌وقت اصلاح‌طلب نبوده است. به فرض که او در میدان انتخابات هم حاضر شود و همه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان میانه‌رو هم از او حمایت کنند و به صورت علنی در یک کنگره بزرگ و عمومی بگویند که اولین و آخرین انتخاب ما ظریف است، بازهم او رأی نمی‌آورد زیرا مردم از نیروهای سیاسی دلزده شده‌اند و ظریف هم از این قاعده مستثنی نیست و به‌هیچ‌وجه جریان اجتماعی از او حمایت نمی‌کند و حتی پای صندوق رأی هم نمی‌آید».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.